sesuatu yang dianggap indah

Monday, August 23, 2010

seperti hari-hari yang biasa aku x boley nak melelapkan mataku.....kenapa ngan diri aku ni?adakah aku ada penyakit insomia iaitu penyakit xley tdo ataupun biological clock aku da x betul....what should i do now...sometimes it make me feel uneasy because my class started at 8.00 a.m......and i go to bed at 6.00 a.m....argghhhhhh........
tetapi aku amik peluang aku x tdo study math......for the first time aku rasa seronok wat math kerna aku ley wat......setiap kali dapat selesaikan problem yg dibagi wat aku rasa puas gilar.....hahahahahahahahaha...

semalam yang study bersama aku amar,syamil,naim pown ade jugak....kat bawah nie aku tunjuk muka-muka dowrang study......

yang pakai baju kelabu 2 amar n yang satu lagi 2 syamil...dua2 ade prob sama cam aku insomia


yang nie plak naim....budak yang selalu tertido ats meja study....kadang2 kelakar gak tgok die tdo ats meja....naim nie memang semangat kalau maen game especially game yang mmang die suka......

 yang sebelah kiri nie plak wan.....die la yang ari 2 g amik bubur lambuk free time......wan nie plak semalam x study sangat coz nak release tension.....men game pes....siap menjerit-jerit lagi masa main semalam......laptop yang die guna 2 laptop roploh.....laptop awam tok main game hahahahahahah kerna laptop dye je yang ade game mantap.....
dalam kul 3.30 roploh bangun dari ikut sekali aku study math......semalam dye tdo awal coz demam x ilang2 lagi.....asyik demam je suruh pi klinik x nak plak.......cam dak kecik je.....
soklan math yang last2 tu agak susah sket...so amik masa sket nak ciapkan.......dalam kul 4.30 camtu aku pi tdo..kalau x tdo alamknya kelas arb tercancel la buat aku.....hahahahhahahahaha....tetapi time semalam la aku rasa semangt giler nak study 2 yang tajuk sesuatu yang dianggap indah....study sama2 yang sahabat2 memang best ingat lagi time sekolah dulu lepak sama2 study sampai subuh......time study la merupakan kenangan yang indah untuk dikenangkan.......time study 2 jugak la gelak sama2 nak ilangkan stress study.......aku jenis yang xley study je memanjang....dalam study 2 mesti ada jugak selikkan unsur2 jenaka agar nak study pown semangat x ngantok......
 setiap masa yang berdetik itu memberikan sesuatu yang indah....oleh itu perlu la kita menghayati dan menghargai segala kenangan dan peristiwa yang lepas....






     











 

0 comments: