bru nak start wat blog cam best jer

Saturday, August 21, 2010

hye ari ni aku nak wat blog......tgok member2 da ade wat blog je smua cam best la jugak....2 yg aku nak wat mne la taw pape skill aku ley improve contohnye skil taip laju ke........aku da la taip lambat giler kne tgok satu2 maklumla x biase menaip....apa perasaan wat blog nie ah....mesti cm tulis diary ke......aku pown suka la jugak menhamparkan perasaan aku melalui penulisan....kadang2 rasa best n rasa cam bebas dari masalah......smua prob dapat dikeluarkan dari kotak pemikiran....kadang2 dalam hidup kte x smua masalah perlu kte selesaikan.....ada juga kite just perlu lupakan aje masalah 2.........biarkan dye ilang dari hidup kite...ermmm 2 je kot permulaan aku wat blog nie.......

2 comments:

Muhammad Afiq Kamarudin said...

well done dude
hope u will continue this after this

Anonymous said...

yeah!!!!
hahahaha,,,..
keep updating,,,...