penantian yang penuh bermakna

Sunday, August 22, 2010

tepat jam 6:38 p.m aku masih berada di meja dalam dorm 414 mahallah abu bakar.......penantian untuk berbuka puasa amat bermakna........aku baru menerima satu mesej yang menyatakan bahawa ada bubur lambuk free di bangunan smawp......aku terus bergegas kesana bersama roomates aku alip ngan wan....maklum la barang free lambt2 ti habes la plak.......da la tgah pokai sekarang terpaksa la cari alternatif baru tok savekan bajet........kt musalla bawah pulak ade wat makan free lak.....memang nasib aku ok ari nie......member aku plak demam la ari....namanye roploh a.k.a arip....entah nape la plak sakit macam2 la plak die nie...sakit dada la sakit kepala la.... tp yg pntg skit mcm mna pun dia, ak tolong la jugak dia.. tolong bli makanan dkt cafe bwh.. bdan dia pnas n lemah.. klu dlm twilight seluruh badan edward sejuk tp dia ni seluruh badan panas sma la mcm jacob.. cma beza dia ngan jacob, dia x blh tukaq jd musang.. cam 2 la roploh ku..............dan menu untuk berbuka puasa ari nie seperti biasa nasi mesti ada....da kata org melayu....nasi ngan melayu xley dipisahkan lagi......bagi lauk pula ayam percik,begede,dan ikan pari bersama air asam...

malam nie aku berbuka puasa ngan amar,roploh,dan syamil......da lama x bukak pose ngan dowrang syik2 ngan alep zakaria kat e cafe......air fresh orange 2 je...da muak minum air 2......ermmm k la da nak bukak pose da nie.....selamat berbuke eh semua....

1 comments:

kehidupan said...

nama ak weyh!
hahahaha