ifthor bersama sahabat-sahabat lama

Sunday, August 29, 2010

assalamualaikum......
ari jumaat yang lepas memang best.......aku ngan sahabat lama aku nak wat reunion berbuka puasa.......pengarah projek kali ni ialah orng yg da mencapai moksya bak kata azeem iaitu x len x bukan qlate ayahanda gb5......tempat berbuka puasa kali nie kt mamak pelita dekat ngan klcc....ese yg syorkan tempat nie...ramai gak yg datang memang happening gler......kebanyakannya budak2 sponsor......aku bangga gak ngan dorang n aku harap dorang akan terus berjaya......dalam banyak2 orang amir hatim datang lambat coz jalan jem...sekarang dye belajar kt lim kok wing......abes je berbuka puasa kteorng g solat kt klcc......lepas je solat ramai jugak yg da gerak nak blk........bg dak2 yg stay ade yg bg cadangan tengok wayang....da naek nak sampai atas cam x best je tgok wayang pe kate lepak kedai makan lepak2 borak2 best jugak.....on the way cari kdai mkn terjmpe haziq ngan awek dye kt food court......pas tu kteowrng decide lepak kdai nz lak.......kt depan klcc je..lepak sana memang lama gler dari kul 9 x clap aku sampai 1.30 pg.....memang borak sakan....aku listkan sapa yg ade time 2...aku start ngan ijat jali,farid,kamil,boss,qlate,aidil haikal,haziq,sal,alamin,amir hatim,fako dan aku........masing duk cter pasal life skrng......semua da berpisah belajar tempat masing2......tp aku harap persabatan yg terjalin x terus pudar dalam jiwa masing2........masa pown da kul 1.30 pg igt da nak gerak blk da.....tp sampai je um keluar blk gi asia cafe men pool....best gler....team juara bertahan aku ngan boss....hahahahahha.....padahal aku x reti pown men harpkan boss je...... da lame da x lepak ngan member camni rasa cam tengah fly dari skolah dlu....lepak kt alamanda...g karaoke...tok wayang....kisah2 itu masing lagi terlekat kt kotak memory aku.....perangai masing2 still macam dlu x berubah........kata fighters 0509 merupakan satu batch yang unik.....setiap orang ade potensi tersendiri dalam diri masing2.........

lepas abes maen pool agak2 dalam kul 4.30 kami semua g sahur kt sunway otw nak antar fako ke kondominium dye....fako memang bertuah....hahahahahhaha........harap dye ley study leklok biar dapat konvo kt australia........pastu da antar fako pe semua sal  ngan  amir hatim antar aku , qlate ,boss , ngan aidil haikal blk um.......kteowrng tumpang tdo um.......nak merasa gak duk um camne.....2 je la perjalanan kami selepas ifthor bersama-sama

2 comments:

Anonymous said...

bestnya...!!!
kalau la boleh join...;(

Muhammad Afiq Kamarudin said...

perkh.....
asia cafe.dah la berkabus cam haram
meja penuh asap