tanjung gahai

Saturday, April 23, 2011

ok assalamualaikum,
ari nie aku nak cter pengalaman aku pergi ke tanjung gahai,.,...,
sebenarnye program nie da lame da aku tp aku rasa cam nak kongsikan je kat cni,.,.
program ke tanjung gahai nie aku g bawah anjuran PERKIM,.,.
objektif utama program nie
ialah tuk ajar english ngn mathemathic untuk pelajar darjah 5 dan 6,.,.
skolah nie ley la jgak nak cakap pendalaman,.,..sebab pelajar darjah 5 campur darjah 6 hanya 40 org,..,.
tp ape yang aku bangga mengenai student kat skolah nie,..,.
mereka memang pandai respect dan dengar kata orang yang lebih tua,.,.,.,.
walaupun kehidupan mereka yang agak susah tp respect dorang terhadap kami mmg tggi,.,.
dan mereka ni sporting .
dan memang seronok bersama mereka,.,.,.,penduduk kat sana pon sporting dan yang plg pntng skali bg aku ialah makanan yang sgt sedap,..,.heheehe

sebelah ade gambar geng kiteorg ngan bebudak kat sana,.,..,aku yang duk kat depan tgah peluk bebudak,.,..,.,.penyayangkan aku,..,.
hahahahaha









ni lak team pempuan,.,..time nie kteorg tgah tggu bas dpan uia nak g ke pekeliling.,..,






 
yang nie plak group aku masa sesi english ngn math,..,.

yang plak aku time ngajar math ngn english,.,
cikgu yang hebatkan aku,.,.

yang ni lak kat jambatan gantung kat kawasan kampung di tanjung gahai


yang ni plak kteorg naek bot pusing2 sungai ape ntah,,.
mmg best sbb xpenah lg naek bot ramai2 xde safety jacket hahahaha
ok yang plak kteorg wat senam robik kat padang skolah,.,.
yang lead senam robik nie sape lagi kalau bukan DOLLAH,..,

yang nie lah time makan malam rumah guru besar,.,.
mmg aku dollah ngn najib makan sampai abes,.,.,.
nak buat camne sedap sgt2 la,...
hahahhahaa
sorry la gambar yang nie kabur skit,..,.

aku rasa setakat ni je la kot aku nak tulis....sebenarnye banyak lagi bende yang aku nak share ngn korang semua sebab aku pon da malas da nak tulis taip pon lambat je,.,..,..

P/S: aku seronok sgt join program ni dan harap dapat join lagi....
ASSALAMUALAIKUM

1 comments:

Unknown said...

Abg dollah ade still ade contact dia takkk..