sudah lama

Friday, April 22, 2011

hai assalamualaikum.,.,.,.,
nampak nya da lme aku x menulis disini.......sebenarnye aku rasa cam da nak stop da wat blog nie diatas sebab yg tertentu........aku nk bg sebab la knape aku nk stop wat blog and kenapa aku rasa cam nak sambung balik nak wat blog.,.,.,
sebab-sebab nak berhenti wat blog....

  1. xde internet yang berterusan 
  2. sebenarnye aku pon still x reti nk guna blog nie
  3. aku x taw nak tulis ape kat blog nie
  4. xde masa nak tulis entry baru
  5. aku taip mmg la lambat 
sebab-sebab aku nk sambung tulis blog lagi....
  1. skarang tgah short sem kat cfsiium
  2. ade masa yang amat lapang sebab kelas 2 hari je smmgu
  3. nak latih diri taip ngn laju
  4. nak share pegalaman hidup aku
so skrg aku rasa aku ptut sambng blk ape yg aku da wat sebab aku ade dengar satu pepatah la x taw betul ke x camnie....x clap aku  a real men never let their job unfinish  camtu la kot bunyi die,,,, ;lepas dye kate-kate tu aku da naik semangat da nak sambung balik kije aku.....
ok la

skunk pon hujan da lebat da macam ribut da nie kat bumi uia nie....aku abeskan ngn entry aku kali nie ngan assalamulakum...
        

0 comments: