merapu x tentu hala

Thursday, August 11, 2011

assalamualaikum,..
da lame x update .,.,,..,
rasa bosan lak mlm nie......ape aku nk cter ari mengenai perasaan aku.,.,.
welll manusia mne ley lari dari perasaan sendirikan,.,.,.,.
dah lme gak aku pendam perasaan ni....
seriously aku cakap yang aku ade jatuh hati,.,.
well bkan jtuh hati la,,.,..tp ade la mnat kat seorang awek ni,.,..
dye seorang yg baek,.,.sedap mata memandang,.,..,.
tp x terniat pon nk wat girlfriend,.,.,.aku terus tersangkut kt dye n rasa da xnak  tengok gurl len da....
bg aku nak couple tu cam da x mnat kot......skrg aku rasa nak something yg serious dlm idup....
da xperlu kot nak enjoy je dlam hidup.....
so aku wat keputusan xnak couple just nk kawan je dlu ngn dye but aku xde keberanian la tuk terus terang kt dye y aku ske kt dye......
ssh r keyakinan dalam diri aku terus ilang ble tgok muka dye.....
lgpon sekarang tanggungjawab sebagai anak sulong lg....family aku pun x ok lg....
now fokus tuk study try cari duit tuk family.....
n y penting aku nak berubah.....kekadang aku sedar aku x cukup bagus lg bergelar seorng muslim....
but aku harap la dye dpt terima aku n at least jd kawan da ok da....
aku pun x taw nape aku mnt sgt kt dye...cam ade satu tarikan dlm diri dye......
mmg x boley tuk aku lupakan dye...
hey what goin on with me......
i really hope that she can accept me as her friend.......

0 comments: