HAPPY BUFDAY MOM

Sunday, May 1, 2011

hey hye assalamualaikum.,.,.,

da berlalu satu hari bufday mak aku....
mak aku rohana binti abd latif dilahirkan pada 1 may...
juga jatuh pada hari pekerja.,.,.,
satu dunia cuti semata-mata untuk menghargai kelahiran mak aku...
hahahahahahahahaha...
betapa hebatnye mak aku.,.,.,.,
disini aku sebagai anak sulong mu ingin mengucapkan selamat hari lahir ma...
semoga panjang umur....
dimurahkan rezeki...
bahagia selalu...
sihat selalu....
happy selalu...
dan yang penting kami semua sayang mama....
sorry la ma....
xdapat berada sebelah ma sambut bufday...
dapat call je...
hadiah pon xde...
anggap la kek yang adik buat tu hadiah dari along sekali...
so sampai sini sahaja la perkongsian hari nie....
selamat hari lahir mama...

p/s:sayangilah dan hargailah ibu anda kerna beliau sudah lama berkorban demi kita...
 
assalamualaikum

0 comments: